petek, 11. januar 2008

Stava

Če me boste marca videli na avtobusu ali celo na vlaku, potem sem izgubil stavo. Kazen pa je, da se 1 teden ne smem vsesti v (svoj) avto ali kakorkoli voziti z njim.

Prepričan sem, da mi bo uspelo, in da moja rdeča puščica ne bo samevala cel teden.

Peter

19 komentarjev:

Anonimni pravi ...

tajna organizacija za iskanje g.Juvančiča na vlaku oz. avtobusu se je ravno kar začela :P

piky pravi ...

kakšna je stava?

Anonimni pravi ...

pa s kom sklenjena?

Anonimni pravi ...

Ma že zdaj luknje... pač vzameš fotrov avto.

Anonimni pravi ...

brezvezna stava... mislim, kaj zdaj si se full vozo z avtobusom, vlakom? kaj ce tudi gres z šolo na izlet, nesmeš spremljat učencev na avtobusu al ke?

Anonimni pravi ...

m7 še enkrat preber, kaj je napisal. pa baje se ne sme usest v noben osebni avto, ampak sme uprabljat samo javni prevoz.

Anonimni pravi ...

anonimni, kaj si ti slep?! ti si še enkrat preberi!

Anonimni pravi ...

m7 ti si pismeno, razumsko nesposobn.

Jah anonimni tega ne piše tle, pa še opomnil je da svoj avto

Anonimni pravi ...

lol anonimni zamletek =]

Anonimni pravi ...

Nekaj sem zamudil....zakaj?? :)

Anonimni pravi ...

dr.muc ti si pa liml!

"Če me boste marca videli na avtobusu ali celo na vlaku, potem sem izgubil stavo."

Kaj je to stava ali ne?! Kolko se lahko s tega razbere, se Pero v mesecu marcu ne sme pelat ne z avtobusom, ne z vlakom! Če pa se, potem se ne bo smel teden dni vozit s svojim avtom.

Dr.Muc zdaj pa ti pametno razloži da to ni tako...

Anonimni pravi ...

Ja to je kazen, če izgubi stavo... Če izgubi, potem se ne sme en teden vozit z avtom, pač pa samo z javnim prevozom. Razumeš? No, vsaj jaz si tako to razlagam.

Anonimni pravi ...

"Če me boste marca videli na avtobusu ali celo na vlaku, potem sem izgubil stavo."

Ja zelo dvoumno se lahko razume tole:

1. ko ga vidiš na avtobusu/vlaku, že prestaja kazen ali

2. ko ga vidiš na avtobusu/vlaku, v tistem trenutku izgublja stavo

Tudi jaz sem najprej pomislil na 2. točko, zato mi pa ni bilo nč jasno.

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Lol kiri prepiri :D
Anonimni ima prav, m7...

Jap, se strinjam da se je tajna organizacija začela xD

Anonimni pravi ...

Hm black_ice ne vem men se zdi popolnoma nedvoumno... sm mogo ornk pomislat ka sploh misliš. Da če ga dobimo na avtobusu ali vlaku, da je zaradi tega zgubil stavo an? Bi se lahko tak razumel, če nebi blo nadalnjega stavka ki postavi stvar na popolnoma nedvoumna tla, tako da na to drugo nisem niti pomislil.

m7 liml te je naredo.

Anonimni pravi ...

Dr. muc ti si liml na kvadrat. Pero pa še večji! Potem takem sploh nevemo kakšna je stava! zakaj sploh post, če nevemo kakšna je stava?!

Res, svašta!

persson pravi ...

Joj katere debate. Mogoče ste nekateri, ki ste približno vedeli za kaj gre razumeli prav, ostali ste pa ostali v dvomih. Čeprav moj prispevek ni mišljen nevem kako dvomljivo.

Sicer pa gre za hujšanje. Torej, to kar si že večno želim.

Anonimni pravi ...

Zakaj pa ravno marca? :)

persson pravi ...

Ker se prva stava zaključi konec februarja in kazen sledi marca.
Potem bo sledila najbrž druga stava za še dodatnih nekaj kilogramov.