petek, 25. januar 2008

Hujšanje

Drage bralke in dragi bralci.
Verjetno vas zanima, kako napredujem pri hujšanju. Odlično, vam rečem. Danes sem kar dvakrat južnal (za tiste, ki prihajate z zahodne strani Trojan južnal=kosil). Za povrhu pa sem po drugem obroku zaužil še nekaj čokoladnih medenjakov.
Mislim pa, da moj glavni konkurent Marko ni nič boljši.

Peter

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Upam, da tisti Marko ne leti na mene.....hehehehehehehe

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Najboljše hujšanje je, da je vsega po malem in pač v večih obrokih dnevno :D
Tolažte se s tem :D

persson pravi ...

@lesy- ne ne, moj bratranec Marko.
@tenisačica- lahko je vam suhim govoriti. :)

Anonimni pravi ...

Odlično ti gre :)

Anonimni pravi ...

Očitno ni motivacije.

Unknown pravi ...

jej jej... hujšanje sux!!!
ej pa zakaj se sploh kr naprej obremenjujemo z videzom???

če te ima nekdo rad...te NIMA zaradi videza!!!! pismo.mi pa še kr tečnarimo! ampak..včasih sm to slišla predvsem od žensk..ampak lej no lej... imamo tudi moške primerke... razturaš!

pa men si bil vedno faca..pa si mi še...pa vrjetn mi tut boš! :P