sobota, 5. januar 2008

Ekspanzija

Ko gledam stare slike, ko sem bil še bolj suh, me vedno zajame nostalgičen občutek. Zakaj? Berite dalje!
Pred dobrim letom je bila ena izmed mojih novoletnih želja, da bi končno zopet dosegel 85 kg. To naj bi bila moja (lanska) limita in za tiste, ki me ne poznate, povem, da bi jo naj dosegel od zgoraj navzdol.

Lani sem ob takem času imel okoli 98 kg in želja, da v enem letu skujšaš za 13 kg se mi ni zdela pretirana.
Poglejmo pa kaj se je zgodilo. Nekaj časa sem se striktno držal in nisem večerjal ter sem se malo več gibal. Uspelo mi je shujšati nekaj kilogramov, a prišle so sladke, kisle, tekoče, mastne ipd. pregrehe, ki so zaustavile padanje moje mase.

Poleti sem nadaljeval z "zdravim" življenjem, avgusta mi je uspelo priti na 94 kg in kasneje sem imel še kakšen kilogram manj. Sedaj pa izpustimo slabo polovico leta in se vrnimo v sedanjost. Predvčerajšnjim sem se stehtal in tehtnica (baraba od barabe, vam rečem) mi je pokazala 104 kg. Za hip sem obmolknil, za hip se mi je stemnilo in najprej sem pomislil, da imam na sebi za nekaj kilogramov oblačil, saj sem se tehtal oblečen. Naslednja misel je bila, kdaj se je ta "prokleta vaga tolk razštelala"?
Če odštejem 2 kilograma in rečem, da imam 102 kg, je ekspazija moje mase v letu 2007 bila za 4 kg.

V bistvu nimam komentarja, treba se bo le vzeti v roke, saj lahko velika masa zelo slabo vpliva na moje zdravje, to pa je najmanj, kar bi si želel. Ne bom si dajal več takih obljub, naredil bom pa vse, da bom poskušal doseči cilj.

Če bi poslušali mojega Angela varuha (AV) in Hudička varuha (HV), bi slišali tole:

AV: Persson, razmišljaj, da bi zaužil manj sladkarij.
HV: Angel nimaš pojma, veš kako uživa v čokoladi, kar naj jo je. Užitek je pred debelostjo.
AV: Kaj pa če bo umrl zaradi infarkta pri 40-ih letih?
HV: Jebiga, bo pa prej prišel do neizpoljnenih seksualnih želja v peklu pri meni.
AV: Bog vaju gleda in ve, da ne delata prav.
HV: Persson ti kar jej, pij, hitro vozi. Pri bogu je tak in tak dolgcajt...


No takole je izgledal en izsek iz pogovora. Kaj pa vem komu naj verjamem. :)
Najbolje sebi!

Peter

16 komentarjev:

Anonimni pravi ...

tele kile so en hudič. js sm pred 3 leti v 1 mescu dobila gor 10 kil (dobr, bolezen pa to... dolga zgodba). res je, da sm mela prej 38 kil, ampak taka sprememba kr sokira. me je pa izkusnja naucila, da so kile sila nepomembna rec, ce se pocutmo z njimi fajn oz. smo zdravi. zguljena fraza, sam more do nje pridet vsak posameznik sam, da ji verjame. trenutno se sicer skusam drzat neke diete, da popravim praznicne grehe, ker kot ste napisal na mojem blogu-pac rada jem :D ampak vse to zgolj zaradi boljsega filinga :)

Anonimni pravi ...

vesolje se tud širi!

Anonimni pravi ...

No Persson, ne se preveč obremenjevat s kilami...ker...kolk me poznaš boš že vedu da sem iz stroke...je pa prav gotovo za*****o trajno izgubit kilograme. Se bavim s tem ene 2 zadnji leti sicer uspeh je...sam počasi gre. Jo-jo je kriza ne se mu pustit. Sicer pa glede na to kje delaš moreš bit prava pojava saj lahko pomaga pri avtoriteri :-).

Anonimni pravi ...

hm, pa pejd kam v arabijo, tam bos zakon....

Anonimni pravi ...

Težko je! Si rečeš, ok, naj mine to božic in novo leto... pa res začnem.. pa pride pust(krofi), pa pride velika noč, pa pride 1.maj, .... hvala "bogu" za poletje, takrat je vsaj status quo... potem pa spet dalje... v bistvu se redim-o 9 mesecev na leto in kao tri mesece na nuli... =(

Anonimni pravi ...

90-dnevna ločevalna dieta deluje, moj fotr je shujšo z njo 20kg, rezultati pa so že po enem tednu.

drgač pa gibanje, vem pa da je pozim to tešk =/

...:Jazzie:... pravi ...

kar se mene tiče sploh ni važn kulk kil maš,sam de se člouk dobr počut u svoji koži.

drgač pa js morm zarad športa hujšat skor usak mesec,pa sm že tulk navajena ne jest de lahk čist brez problemou zdržim 3 dni čist brez hrane,sam z vodo. je pa sranje k pol u 2x krajšem cajtu dobiš use nazaj,tak de ni pametn takle na hitr hujšat. je bolš si cajt uzet pa naredit neki.

Anonimni pravi ...

Kilograme že nekako izgubiš, problem je potem ostati pri njih.

AC pravi ...

No no :D

Mogoce si ne bi smel dat taga pocukranga urnika ob petkih (3 ure al neki taga). Sem mislu, kak bom car, ko bom prsu za nov let voscit, pa sem sam Acota najdu ^^

Andrej pravi ...

Vaga je zanič! Definitivno! Menjaj :)

sesalca pravi ...

ej, peter, jes sm pa misla, da se ženske trpinčimo s kilažo ne pa moški??
sploh pa od kod pa teb angeli?? jes bi tud to mela spoh pa tvojga angela hudička, k zgleda, da zanimivo razmišlja..hihi

banana

Anonimni pravi ...

1. probite menjat vago. ka pa vete.

2. js laufam že celo sredno šolo bol ali manj redno, sm sicer bolj levi za večino športov, ampak ohranja kondicijo. Vam bi pa mende kaka kila padla. Ne vzame neki ful velik časa, pa sprosti ful. Tak da priporočam.

3. Aja jem pa celo gimnazijo tk... velik velik. :D večkrat tut neredno, kar naj bi kao redilo pa sm skos tam okol 70kil nobenih večjih nihanj. neki cajta sm se sicer sekiru zarad premale teže, zdej sm lih kul, stehtu se bom pa spet čez pol leta al ko bo pač enkrat dougcajt.


4. Praznični jedilniki pa tut nardijo svoje.


lp rozi.

Anonimni pravi ...

dodatek k prejšnemu postu


zima ni izgovor za neaktivnost.

Anonimni pravi ...

Vse kar rabiš je zaupanje vase, dovolj vztrajnosti,čim manj skušnjav, pa se boš že približal cilju; počasi se daleč pride.

Sam ne hudičkov na rami poslušat :)

Anonimni pravi ...

namest de bi šou jest rukne eno....:P

persson pravi ...

Hvala za vse nasvete. Še so dobrodošli. Skupaj nam bo uspelo. :)
Komentarja nad tem mojim pa nisem popolnoma razumel.