petek, 30. november 2007

Užitki

Ravnokar sem se vrnil iz službe, ampak na poti domov sem naredil krajši prijeten ovinek.
Zakaj prijeten? Zato, ker sem vozil bavarskega lepotca serije 5 (ravno takega kot je na sliki). Užitek ga je voziti! Kaj več trenutno ne morem povedati. :)


Jutri me čaka še en užitek. Odpravljamo se na enodnevno smučanje v Avstrijo. Če bodo noge ostale cele, bo vse OK.

Peter

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Si šel h Selmarju na obisk praviš? ;)

Anonimni pravi ...

Še en dokaz kak je honda v kurcu!

Miha

Anonimni pravi ...

:o izdajalec! ka pa honda??? :D (no, sej men se tut se kej druga dopade, sam ne bom na glas priznala :P)

sesalca pravi ...

Dober auto, ni kej... Ampak z BMW serije 6 se je še bolše pejati (preizkušeno:))
Felix

persson pravi ...

@gregor- nisem bil pri selmarju.

@Miha- dokaži to na sodišču! Če ti uspe, se bom strinjal.

@jasna- ne se bat, ostajam še vedno zvest. A saj veš, skok čez plot včasih pomaga, da začnemo bolj ceniti domače stvari.

@sesalca- verjamem, upam, da bom kdaj poskusil.

Anonimni pravi ...

priznajte da bi ga takoj zamenjali s hondo =P

Anonimni pravi ...

Mater! Šef se vozi z bmw-jem novinarjem pa nč ne plačuje!

Andrej pravi ...

Uuu, lepo. Sem se že imel priložnost voziti v športnem avtomobilu, ki te je zalepil na sedež in lahko samo rečem: hvalabogu, da se nimam več možnosti voziti v njem :).

Rally in dirkanje imam očitno v krvi in pogosto rad pohodim plin...

Btw: kdaj je google spremenil način dodajanja komentarjev? :(

persson pravi ...

@sigi- ne boš verjel, ampak ne. Predrago vzdrževanje, predrago zavarovanje, tako da je bolje tak kot je.

@anonimni- ja, a ni v vsaki firmi direktor najbolje plačan?

@Andrej- če si predivji za volanom res ni fajn. Kako spremenil način dodajanja? A je kaj novega?

Anonimni pravi ...

Zdravo profesor!

Ovinek je moral biti res prijeten...Torej je imel stroj M opremo? Kaj pa motor in druge poslastice? Pa še to...a je še kakšen probenfahr na vidiku? ;)

Andrej pravi ...

Po novem se ne morem vpisati več kot nickname/spletna stran ampak lahko podam le nickname, googlov profil ali pa sem anonimen. Heh...

persson pravi ...

@anonimni- ni bil M. :)

@Andrej-nisem vedel? Jaz nisem nič spremenil.

Andrej pravi ...

Ja, vem, to je naredil google. Hmnja :/

persson pravi ...

Barabe... :)