nedelja, 18. november 2007

Bi imeli psa?

Na slikah imate 7 psičkov, ki jih lastnik oddaja. Če koga zanima, se bomo vse dogovorili v komentarjih.

Gre za 7 mešancev (2 samicki, 5 samcev) med sibirskim huskyem in zlatim prinasalcem.
Dobite jih lahko po 25.11.2007.









Peter

9 komentarjev:

BadAyka pravi ...

Kje pa se jih dobi?

persson pravi ...

A bi imela kakšnega? Če ja ti dam številko lastnika.

Unknown pravi ...

iii kak so kjutkani =) sam trenutno me ni kaj doma, kdo bi skrbel zanj :\ čez par let upam na podoben post ;-)

Anonimni pravi ...

A bi lahko dobil kontaktno številko? LP
Marko!

Anonimni pravi ...

Wiiiiiiiiiiiiii ^^

Anonimni pravi ...

Mi mamo haskija, pa je ful lep, sam je z njim tut ogromno dela ...

Anonimni pravi ...

Psa že imam, tako da ne hvala :)

Anonimni pravi ...

Joj kulk so luštkani :)

Anonimni pravi ...

Fuj! Ne maram pesov :(

Ampak vseeno priznam da so tile luštni :)