sobota, 17. november 2007

Bomo že smučal?

Začelo je snežiti in zima je tukaj. Na televiziji sem danes slišal, da bo politična jesen vroča. Upam, da ne tako, da bi nam stopila sneg, ki nam ga bo namenila narava.

Malo sem se polenil in manj pišem na blog, kot sem pred časom. Če vas skrbi, vam sporočam, da je stanje prehodne narave, ker sem skoraj po cele dneve z doma. Podrobneje moram opisati še obisk Španije ter Češke, a to bom storil takrat, ko dobim vse slike.

Danes sem po dolgem času skoraj ves dan doma, čeprav kakšne velike koristi od mene ni bilo. Ogledal sem si film ter dnevnik, nahranil psa, pospravil kuhinjo, v bajto pripeljal nekaj drv, da ne bomo zmrznili - dejanja niso našteta kronološko. In to je to.

Verjetno bo jutri bolj pester dan. :)

Peter

4 komentarji:

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Haha, sama tudi upam da se tale sneg ne bo stopil (>_O)
Edina slaba stran vsega je, da bomo spet celi skepani hodili v šolo =S

Anonimni pravi ...

Js dam za gajbo tistemu, ki skepa perssona:D (drobni tisk: ponudba ne velja za tiste, ki jih persson ne uči)

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Bom povedala vsem na �oli =D

Janez Mikec pravi ...

Mi se nismo mogli zadržati, da ne bi snežne podlage danes že preizkusili :D