petek, 20. februar 2009

Sprememba "poslovanja" bloga

Iz osebnih razlogov sem se odločil, da se bom od danes dalje na blogu namerno izogibal temam, ki so direktno povezane z mojim poklicem (razen plač). Opravičujem se bralcem, ki so me spremljali ravno zaradi tega in se od njih sedaj tudi poslavljam. Opravičujem se tudi za nedokočane objave, a kocka je padla.

Hkrati sporočam vsem Vam, da je to blog perssona in ne profesorja. Sedaj lahko bljižnico, ki vodi na moj blog pri priči brišete iz svojih zaznamkov. Ne bom si dovolil, da bi mene ali moje prijatelje kdorkoli spravljal v slabo voljo zaradi mojega oziroma našega povsem legalnega in zakonsko dovoljenega zasebnega življenja.

S tem nisem vrgel puške v koruzo, še bolj sem prepričan v svoj prav, le razdvojil bom nekatere prepletene zadeve, čeravno bo včasih težko.

Sebe zaradi svojega poklica ne mislim spreminjati, če kdo pričakuje ravno to, potem bom raje zamenjal poklic.

Peter

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Bravo Peter, in mi vsi stojimo za tabo.


PS. Napisal je dovolj jasno čemu je ta blog sedaj namenjen. Na žalost se bo zaradi določenih osebkov moral omejevati, ampak ravno s tem vam je pokazal kakšna odlična oseba je.
Tako da zafrustriranci sedaj je odgovornost na vas. Svojim otrokom oz. sebi verbalno in programsko prepovejte vstop na ta blog, saj boste v drugačnem primeru izpadli hipokritično. Pazite na svoje otroke, slovenska kvaliteta omar zna biti precej erotična.

Lp

Haro pravi ...

sem slučajni mimoidoči.. kaj pa je razlog?

piky pravi ...

Bom tule napisal komentar ker jih je pod "krivo temo" že dovolj.

Ne morem vrjet da so ljudje toliko brez poguma da se še podpišejo ne pod napisan komentar.

Ne morem vrjet da je prof. Juvančič tako osebno vzel nek komentar. Mislim sami pišete blog lahko bi pričakovali tudi takšne odzive in komentarje.

Svaka čast usem, ki ste pisal komentarje, men osebno zelo smešno. lahko bi rekl neke vrste novodobna vojna:)

4) Js se v vseh pogledih ne strinjam z perssonom ampak ga zato tudi ne obsojam.

Aja za ono gospo (2 komentar): pa ka resno mislte da imajo profesorji na srednjih šolah takšen vpliv na dijake?
Vrjetno so starši doma samo zato da financirajo otroke.

za tiste ki ne veste se zna persson ornk razjezit kadar je govra o nepoštenosti in pijančevanju dijakov.

Pa lahko bi napisal kak komentar, me zanima vaše mnenje ne pa mnenje ostalih.
lp

persson pravi ...

@Haro- razlog so neke kritike in komentarji pri objavi o smučanji na Kopah. Da ne bodo rekli, da nisem fleskibilen. :)

@piky- tistega ne bom komentiral, ker v tem primeru, kdor molči, devetim odgovori. Nikogar pa ne obsojam za njegovo mnenje. Živi in pusti živeti je moj moto.

Anonimni pravi ...

za ono žensko še zdaj ne morm verjet kakšno svinjarijo si je dovolila napisat - jaz bi zbrisal tisti komentar pa amen!

Unknown pravi ...

Ne smete jemati vsega tako osebno, ni vredno obupati zaradi ene zafrustrirane ženske!!!

Anonimni pravi ...

Zanimivo! G. pisec bloga ter ostali mimoidoči: zanima me ali veste, kaj je spletni blog in čemu je namenjen ter kaj so posledice objavljanja zapisov misli? Verjetno se...ali pač ne!
Blog je spletni dnevnik, kjer avtor objavlja svoja razmišljanja, dogodivščine, ... ter jih deli z drugimi (beri: obiskovalci bloga; anonimni in tisti, ki razkrijejo identiteto), ki nato komentirajo vaše zapise.
Najbolj smešno je to, da avtorji ne sprememajo kritik; no verjetno sprejemajo le pozitivne; tiste, ki pa jim niso všeč pa...
Če zapisuješ blog moraš razumeti, da so lahko tvoji obiskovalci teoretično vsi uporabniki svetovnega spleta ter da načeloma izgubiš zasebnost (v primeru da razkriješ svojo identiteto).
Poznam več avtorjev blogov, ki so spremenili svoje podajanje zapisov (filtriranje objav) ali celo prenehali pisati. Razlog?! Anonimneži, ki komentirajo objave, katere so v nasprotju s prepričanjem avtorja. No tu gre za tiste avtorje, ki nimajo dovolj debele kože in jih komentarji prizadanejo. Hm, nadalje razmišljam...kaj pa, če avtor spozna, da ga je lomil in potem spremeni način obnašanja! :) Mislim, da bo to drugo držalo.

Anonimni pravi ...

Gorazd, se strinjam s tabo.

In še nekaj o zafrustriranosti - zafrustrirani ste vsi, ki ne sprejmete nobene kritike, ko vam pa nekdo nekaj reče, pa v jok pa na drevo. In btw, človek ki se ne naliva, ni zafrustriran, zafrustriran je prej tisti, ki prekomerno visi na netu (glej nekaj objev spodaj, resnice o meni al whatever...)

tomaz, ti bi kar brisal komentarje (nič ni nesramno napisano tam, edino če je zate vsako negativno mnenje nesramno), torej si res pomilovanja vredna pussy.

persson pravi ...

Ljudje gremo dol s spleta in v maškare. :)
Lepo pustno soboto vam želim!

Anonimni pravi ...

>>Najbolj smešno je to, da avtorji ne sprememajo kritik; no verjetno sprejemajo le pozitivne; tiste, ki pa jim niso všeč pa...

Kaj? Zakaj avtor ne bi smel pustiti komentarjev, ki mu ugajajo? A je to prepovedano? Blog je njegova last in ima pravico, da zbriše vse komentarje in zapise. Ker je persson avtor tega bloga, njegovo odločitev spoštujem in me ne briga zakaj je to storil.

Anonimni, Sobota, 21 februar 2009 19:01:

Pussy si ti, ker se ne upaš podpisati s svojim pravim imenom in priimkom.

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Res je grozno, da ljudje ne poznajo meje. In sploh če si v takšnem poklicu te ljudje imajo ''na tapeti''.
Sicer pa tudi jaz podpiram vašo odločitev. Mislim, da je pravilna :)

Anonimni pravi ...

gOsPoD pRoFeSoR jAz Pa Sm SkOs Vaš BlOg bRaLa Je BlO pArKrat ToLk SrChyKaaNo :(((

PuPyCa ****

pS: K Bi Pa Tolk RaAaAaDa MeLa 3 pA nEmOrM Pa StE mI VsEeNo FuLfUlFuLvReDu!!!!

Anonimni pravi ...

Persson, zdajle govorim resno:

Objavite tisti komentar.

Kajti kot sem uspel razbrat se gre za komentat neke mame, ki je ogorčena, ker njena hčerka, ki se SKOS UČI (¨¨) ni dobila neke ocene, doma je bla mal huda pa se je hčerkica zjokala kak pjanc je profesor. No, tole je spretiravano, ampak rekel bi da je bilo v tem stilu.

Na vašem mestu bi lepo razpisal eno govorilno uro za vse take starše ki jih moti, da je profesor NORMALEN ČLOVEK.
In ne bi spet šel razglabljat o primerjavi učiteljskih sposobnosti vas in nekaterih drugih.

Bravo pa mami, ki je svojo hčerko rešla slabega vpliva. Travo znam jaz, ki sem totaln pek za take reči, najdet v okolici šole v max. petih minutah, alkohol je 1 minuto stran, ni blo treba profesorja da bi pokazu.

In ojejoj, s profesorjem sm že celo sedel na pjači PA NISM ALKOHOLIK!!! :o

Pa kritika povprečnemu učencu. Bolj kot je profesor blizu njim, prej ga hočejo izkoriščat, 80% folka se vede kot da prfox sploh ni njim enakovredn človek, al jim je sovražnik, al ga pa hočejo izkoriščat in če ga ne se jim je vlkrat spet zameru.