nedelja, 15. februar 2009

7 resnic o meni

Bil sem že dvakrat nominiran, in sicer od Ursie ter Andreja, da napišem sedem resnic o sebi. Ni tako enostavno, kot izgleda. Lahko pa vsaj poskusim.

  1. Rad poslušam raznovrstno glasbo.
  2. V bistvu sem zelo zakomplicirana oseba, čeprav mi na zunaj ne izgleda.
  3. Prevečkrat razmišljam o sebi in svojih dejanjih.
  4. Zelo sem navezan na nekatere ljudi, čeprav jim tega ne povem dostikrat, težko pa se navežem na koga novega in zato dajem vtis, da sem včasih rajši sam.
  5. Rad se smejim in uporabljam nenavaden, včasih črni humor.
  6. Preziram nepoštene ljudi.
  7. Preveč časa preždim na internetu.
To je bil moj poskus. Sigurno sem kaj pozabil.

Za naprej pa nominiram: Gregorja, Canadiana, A=3 ter BaM-a.

Peter

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Hehe, ja no, kar nekaj jih tud zame velja :)

Anonimni pravi ...

Imaš dobre in slabe lastnosti, kot vsi na tem ljubem planetu. Zagotovo pa vem, da si ena izmed najboljših oseb, kar jih poznam in te zaradi tega zelo cenim in spoštujem.