petek, 20. februar 2009

Slovenska kvaliteta

Pred dobrim letom sem kupil novo in precej drago spalnico podjetja Novoles.
Še vedno mi večinoma dobro služi, motita pa me dve malenkosti.

Že ob montaži sem imel nekaj pripomb, glede nastavljanja drsnih vrat. Zagotovili so mi, da jih bodo prišli nastavit in po dobrih nekaj meseceh so celo res prišli, a naredili niso nič, ker s sabo niso imeli vseh ustreznih delov in orodja. Izvedel sem celo, da sem sam kriv, ker sem polico dal previsoko, in da se vrata zato ne zapirajo dobro. Da pojasnim: luknje in nastavki za police so že izdelani na več koncih. Kljub večkratnemu klicanju, me do danes s servisa ni nihče več obiskal. V bistvu sem se navadil na malo zamaknjena vrata in obupal nad njimi...

Pred nekaj časa pa se mi je zgodilo tole.



Najbolje je, da jih sploh ne kličem in bom napako z lepilom poskušal odpraviti kar sam, saj se je garancijski rok pred kratkim iztekel.

Toliko o naši kvaliteti. Kljub vsemu, sem še vedno mičkeno patriota in še vedno prisegam nanjo. :)

Zdaj pa gremo ven na sončeka, saj je spet prekleto lep dan.

Peter

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Uf, grdo. Malo lesnega lepila, pa bi moralo prijeti.

persson pravi ...

Bom poskusil seveda z lepilom. :)

Anonimni pravi ...

Lahko bi tudi zabil z žeblji ;)