sobota, 24. maj 2008

Zanimiv dan

Lep pozdrav vsem skupaj po dolgem času. Imam malo norišnico, saj je v službi veliko dela (od mature, do testov ter zaključevanja), ko pa pridem domov pa se mi ne da ravno brskati po internetu, tako da me na njem bolj redko vidite.
Seveda se časi spreminjajo in sigurno bo kmalu vse drugače. :)

Naj vam na kratko opišem današnji dan. Vstal sem ob 6.00 in opravil vse jutranje zadeva ter se odpravil v službo, kamor sem prispel ob 7.10. Kandidati so namreč danes pisali maturitetni izpit iz angleščine na splošni maturi.
Vseskozi je bilo potrebno nekaj početi: seznami, razporedi, zapisniki, navodila, sestanek, prevzem ter oddaja gradiva ipd. Skratka beda, ki sem jo že navajen.

Pri odhodu iz službe sem se odpravil k Markotu, ki sem mu včeraj obljubil pomoč pri baliranju starega sena, a me je (skoraj nisem mogel verjeti) poklical, da je z delom že zaključil, zato sem se odpeljal kar domov, kamor sem prispel nekaj po 15. uri. (pa naj še eden reče, da učitelji ne delamo nič)

Odločil sem se pokositi travo okoli hiše, da se malo nadiham zraka in odklopim vse drugo.
Kar naenkrat se na dvorišče pripelje točno takle lepotec:



V njem sta bila Aci ter Marko. Seveda sem si zaželel kratke vožnje, v 1 minuti sem se preoblekel ter sedel za volan.
Formula!!! Pod pokrovom se skriva turbobencinski, petvaljni, 2,5-litrski in 225-konjski motor, ki ponuja nepopisljive užitke. Imel ga ne bi celo leto, le za kakšen mesec na leto pa bi si ga sposodil. V tem avtu radia ne potrebujete, saj se težko naveličate takšnega zvoka motorja.

Ko sem se vrnil domov sem pokosil do konca ter se posvetil obisku.
Samo še ena zanimivost. Z očetom sva skupaj spila 2 deci vina.
Rečem mu: "Kaj si mi dal to zaeno kislo vino?"
On pa: "Eh ti, ko nisi navajen pit."

Toliko za danes, da ne bo kdo rekel, da me sploh ni nič več na blog. Se vidimo kmalu.

Peter

9 komentarjev:

Black_ICE pravi ...

looooooooooooooooool, fotr že ve :D

Gregor Doler pravi ...

Ja, očitno s fotrom (še) nista v isti kategoriji... :)

Drugače pa sem se jaz tudi vozil s Fordovim STjem, a le s Fiesto, ki je tudi pravi gokart. Baje je Focus še enkrat hujši. Očitno res? :)

Aja, sam res, imate profesorji res bolj napeto zdele, ko je matura, kot dijaki... Se spomnim, da mi smo samo na teste hodili in imeli nobene druge skrbi...

Anonimni pravi ...

Pa saj mora biti na šihtu pestro,opravljaš važno funkcijo ko maturante vodiš pri maturi.
S takim avtom bi se pa itaq vsi vozili...
Drugič pa ti fotru še kej močnejšega za pit prinesi :)

Anonimni pravi ...

Ni točno tak, boljš poglej... Manjkajo črte pri straneh, sam sej vem, to sploh ni pomembno ko sediš notri in uživaš ob zvoku motorja, pospeških,...
Fajn da si nazaj pero.

Maja Sin pravi ...

To ni avto. To je formula!

Anonimni pravi ...

...a je mel angleške tablce in volan na desni...? ;)

Anonimni pravi ...

No končno si spet nazaj. 225 konjska zverina? Mmmmm :D

persson pravi ...

Ja res manjkajo črte po strani pa tudi volan je bil na levi strani.
Čisto pravi slovenski ST je bil.
rad bi ga primerjal z GTI-jem, TYPE R-om ipd. :)

Anonimni pravi ...

peter, ata zmaga z izjavo po njej objava nima smisla :P