četrtek, 8. maj 2008

Sem že nazaj

Sporočam vam, da sem se že vrnil z Belgije, in da sem že skoraj brez modrice. Imam pa en kupček dela v službi ter malo več sem zunaj na svežem pomladanskem zraku, zato sem manj na internetu.

Skupaj sestavljam reportažo, a bo najbrž trajalo še kakšen dan, dva ali pa celo več.

Peter

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

... še vedno čakamo ... :-P

Anonimni pravi ...

Ja, pohiti :P

Unknown pravi ...

Ne čakaj pomladi, ne čakaj na maj:p

Black_ICE pravi ...

Lejga, dej raj kej na blog napiš, ko pa da popivaš okol po celi savinski. Sej smo par tem dons ponoč ofnal, tko da bi mogu met kej za napisat ;)

Anonimni pravi ...

to bo pa res dolga zgodba... jo pa skrajsaj v 2 stavka!

Anonimni pravi ...

pa kako novo anketo bi že tud lhk dal ;)

Anonimni pravi ...

Hello!
A bo kaj s člankom? Sicer pa bi se že lahko prišel kaj kopat, kot si že zdavnaj rekel, pa potem lahko prideš še na eno laško s slikami in zgodbico v živo.

Gregor Doler pravi ...

Jz sem tudi "že nazaj", pa še vedno čakam... :)

P.S.: Samo mal mu komentarje nabivam, da bo dedc dobu zagona za kak res dober prispevek... ;)

Anonimni pravi ...

zzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz

Fender

Black_ICE pravi ...

Pero, zakaj piješ, če ti škodi!? Pol si pa en tedn tolk zmačkan, da še ene objave skp ne spravš.

Unknown pravi ...

Še vedno čakam!!!!!

Anonimni pravi ...

A še kar nič. Tud jaz nimam veliko časa zdaj na koncu šolskega leta, pa še vseeno kaj pokukam na tvojo stran. Pa kopat se še tudi nisi prišel v Laško, pa kar naprej jamraš, da moraš shujšat. Če bi plaval, bi to šlo hitreje, sicer pa te moram pohvalit, da se že kar pozna, si kar priden, drugič pa te ne bom zavajala s čokolado. Jo pa razdeli okrog. Upam, da boš prišel malo pogledat ta nov wellnes in si boš po kopanju vzel toliko časa, da prideš na pivo, se bom potrudila in poiskala dietnega (ha,ha), če pa ga nimajo, boš pil pa vodo (če se je ne boš napil v bazenu). Prosim, ne zameri, saj vem, da si zasut z delom. LP.

Anonimni pravi ...

Hvala Perr ker si me tak na grdo (bedarije, pa to), vidim, da ti nisem nič pri srcu. Pa raje ne bom nic vec napisala. Cao, cao!