sobota, 31. maj 2008

EURO 2008

Točno čez en teden se bo začelo. Priznam: komaj že čakam! Škoda, da si ne bom nobene tekme ogledal v živo na stadionu.

Da bo vsem neučakanim malo lažje, sem na desno stran pripel novo anketo. Zanima me, kaj menite, kdo bo prvak?
Anketo bom pustil vse do začetka četrtfinala, potem pa pričakujte novo.

Peter

38 komentarjev:

Anonimni pravi ...

portugaaaaaaal :) no, sej u bistvu en klinc vem o nogometu, ga pa rada gledam. in portugalci so definitivno najlepsi! :D salo na stran, men osebno majo ful lepo igro, tko nekak lepo tece vse skup. no, zdej sicer pricakujem, da me bo kak zagrizen navijac zmerju s "tipicno babo, ki ne ve, kaj je fuzbal, pa zgub se rajs kuhat", ampak mi je cist vseen. sem pa vsaj iskrena, a ne? :D

Janez Mikec pravi ...

Anglija? A ni izpadla? :)

Anonimni pravi ...

FRANCIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! FRANCIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! hehe, jasno Francozi bojo glatko prvaki, Domenech že ve ka dela, k je pusto Trezegueta doma:D Upam da bo finale Francija-Italija za slatko maščevanje:D

Anonimni pravi ...

ja jst sm za italjne pa francoze-tk k vedno...ampak mislim d je zj cas za SPANCE:)

Anonimni pravi ...

Švedi, kdo pa drug.

Anonimni pravi ...

Anglije pač ne bo, k je izpadla:) Men se kr ambiciozni zdijo Nizozemci, bi jih prou rad vidu kak se bojo znajdl. Portugalci in Španci bojo tud ziher lepo igral, omenu bi še konstantno disciplino Nemcev, seveda pa ne smemo pozabit na svetovne prvake Italijane in pa nenazadnjee domačine Švicarje.

Anonimni pravi ...

hrvaška. definitivno

Black_ICE pravi ...

Stavim na Špance, ker bi biu že res cajt. Hrvatom se tut lahk kej userje, do polfinala lahk pridejo. Za Portugalce je pa itak persson nabil 10 glasov, tk da... :)

Anonimni pravi ...

ravno mi je kdo zmaga, sam da bo en mesec kvalitetnega nogometa za gledat wiwi

Anonimni pravi ...

muha sprememba...

Anonimni pravi ...

lahku bi vedu d anglije nebo glede nato da si nek jaki zanesenjakar....

Anonimni pravi ...

Hojla Perr!
Men so definitivno najboljši Nizozemci, ker sem 88 začela gledat fuzbal, ko so bli prvaki (Rajkaard, Gullit, Van Basten,oba Koemana itd.)in so se mi usedli v srce za vedno. pa še v Amsterdamu sm bla 2000, ko so naši špilal. Pa čeprav takrat Španci naše nabil 2:1 so mi Španci tud cool in sem glasovala zanje, ker se mi zdi, da so moji Nizozemci en čink slabši. Definitivno pa v prvi vrsti navijam za oranžne, v primeru izpada pa potem za Špance, če pa še oni grejo, pa za tistga, ki mi je tist moment bolj všeč. ne maram Nemcev in Italijanov.
Cao! Se vidva jutri!

Anonimni pravi ...

Euro 2008 verjetno sploh ne bom spremljal. Mogoče finale. Leta 2000 sem spremljal vse tekme in celo zbiral nalepke :D (zdaj pa me je nekak minilo)

Anonimni pravi ...

uuuuuu nalepke :)))

Anonimni pravi ...

Rusija, zdj, ko je zenit zmago v pokalu UEFA.

rokkopina pravi ...

ne maram fuzbala ne na travi, ne na TVju. bom pa najbrž vsen gledu kako bojo Avstrijci Hrvaško nažgal. :)

Anonimni pravi ...

A? ka te to je? Štrudl, krompir??
spet se ne bom prša do tv k se bo duma sam to zjalo p.m.!! jau kam se bom dala? No, ziher bodo zmagal čehi zato ker so tak češki... tud jes ne maram fusbala ampk zadnih 5 min pa bom gledala ko bojo sosedi zgubil muhahahahahaha

Anonimni pravi ...

Sem definitivno za Nizozemce.
Naj že enkrat pokažejo da so poleg samega kajenja trave dobri tudi na njej.

Lep finale bi bil npr.:
Nizozemska : Španija

Drgač majo pa možnost vsi, razen Portugalcev, ki so zaje*** že v naprej,ker majo v postavi unga luzerja k ne zna z enajstih metrov gola dat.
(se opravičujem vsem njegovim oboževalkam)NOT :P

Uživajte v nogometu!!!!!!!
Fender

Unknown pravi ...

Dans pa bo - komi cakam. Uzivi!

Anonimni pravi ...

Še par ur ...

Js sm že čist v transu!!! :)

Gregor Doler pravi ...

Pri anketi si pozabil dodati opcijo "Me ne zanima!" :)

Anonimni pravi ...

Hehe

Takih je tako malo, da se lahko zanemari ...

Anonimni pravi ...

Še 5 ur in 12 min!

;P
Fender

persson pravi ...

Pa sta mimo prvi dve tekmi. Nisem navdušen nad igro, le Portugalci so pokazali malo več od ostalih treh, a to še po moje ni to, kar od njih pričakujemo.

Anonimni pravi ...

NIIIIIIZOOOOOOZEMCIIIIIIIIIIIIII
hehehehehehehehehehehehehehehehe

Fender

Unknown pravi ...

sm že tak izjavla, da so mi nizozemci naj naj, sam tak kot so me pa vceri presenetli... hura za tulipane! kar tak naprej!

Anonimni pravi ...

Se popravljam - sem dala izjavo, da nikoli ne navijam za nemce in italijane. No, do sedaj nisem, danes bom pa definitivno za nemce!
lep dan vsem!

Anonimni pravi ...

bi lahk prpravu kako nagradno igro...

luka modric pravi ...

HRVATI SO CARI MODRIĆ PA ŠE POSEBEJ

luka modric pravi ...

HRVATI so cari MODRIČ pa še posebej:)

luka modric pravi ...

HRVATI so cari MODRIČ pa še posebej:)

Anonimni pravi ...

Tale odgovor "Anglija" je pa precej tricky :-)

No, pomojem Nizozemska, vrhunski so :-D

Black_ICE pravi ...

Kje ste zej pametnjakoviči?? Kaka Portugalska neki?!

Unknown pravi ...

Pers tud men je zal, da portugalci niso imel dneva, zadj pa navijaj za tulipancke naprej.

Black_ICE pravi ...

Evo, izpadel še drugi favorit iz perssonove ankete.

Unknown pravi ...

Škoda za moje Nizozemce in hura za Špance. Samo da so šli Italijani domov (ker mi gredo total na živce vsi, razen Buffona - on je pa car, a žal Italijan).

Anonimni pravi ...

E S P A N A, E S P A N A - NO, KDO JE NA KONCU IMEL PRAV?

Anonimni pravi ...

js, že od vsega začetka :D