četrtek, 20. december 2007

Tale dedec pa zna!

Tole sem danes dobil po e-mailu. Tale gospodič pa zna, a ne? Izziv za vse hekerje. Objavil bom nekaj njegovih trikov, za ostale pa poglejte po spletu.











Če ne znate nizozemsko, me kontaktirajte. :)

Peter

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

kul:D

Anonimni pravi ...

moje mnenje: če ga še niso ga pa še bojo zaprl. vedn več je namreč takih ki jih policija odkrije preko youtube.com

sesalca pravi ...

sam da dugaja, sam da dugaja... sej je vredn smeha, sam kolko pa rata problemov?

banana

Anonimni pravi ...

To je zrežirano.

Anonimni pravi ...

Zrežiran 100%

Anonimni pravi ...

Ni mus, da je zrežirano, na konc koncev je vsaka stvar ranljiva..

Mare pravi ...

hmmmm, saj nevem al naj verjamem ali ne, bolj mislim da je zrezirano vse skupaj...

Anonimni pravi ...

super kul! :-)

rokkopina pravi ...

jaz sem učeri pa s telefonom sosedovga cucka prek bluetootha upravlov, da se je sosedu na prag posral. itak. hekanje je tko zelo simpl da ma kr grafični uporabniški vmesnik, in čarovnike (Next, Next, Next, Hack.)

persson pravi ...

Ne vem, a je zrežirano ali ni. Je pa zanimivo.
@aibo- ti si car. :) Sprogramiraš kdaj kako bejbo, da skoči v tvojo posteljo? :)

Anonimni pravi ...

sej ni umetnost to narest! Sam mal znanja nucas pa programski jezik z raznimi programcki pa se en dobr komp pa se loh delas norca iz folka pa iz ceuga sveta. Se pa vid da ma tip dnara ko dreka(nokia N95,
MacBook Pro, Pioner plasma TV...):)