torek, 25. december 2007

Darilo

Kaj bi naredili, če bi vas danes zjutraj pod smreko čakalo tako darilo? :)



Peter

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

po moje da bi me kap od navdusenja ;)

Gaja Jezernik Ovca pravi ...

Zbežala daaaleč daaaaleč stran :D

Anonimni pravi ...

that's why i have a shotgun :D

Andrej pravi ...

Klical bi na Božičkov oddelek za reklamacije :)

Anonimni pravi ...

takoj bi darilo vzela k sebi v posteljo:))))

anonimna

Anonimni pravi ...

...anonimna ma prav!
Prvo sprobat pa pol klicat božičkov oddelek za reklamacije-če ne dela kot bi moralo:)

IGRAČE SO ZA IGRAT:)

Anonimni pravi ...

... zamislil s čem sm bil letos tak poredn...

Anonimni pravi ...

Haha :)

Ja, tut js bi pomislil, kaj sem tako hudega zagrešil, da me je doletelo tole! :)

Haha

Gregor Doler pravi ...

Jaz osebni bi zavil nazaj v posteljo in počakal da se darilo transformira v kako postavno, dolgonogo... No, sej veš...

Drugače pa je dosti bralk ki se ne bi branile... Hmm... Bi lahko ustanovil svoj harem?

Malo heca...

lp

Anonimni pravi ...

Mislim da ti manjka še ena rdeča mašna na glavi, LOL

persson pravi ...

Nekateri ste barabe! :) Ne zaslužite si takega lepega darila. :D

Mašno sem že dal dol, ker sem že bil v slačenju. :)