petek, 7. december 2007

Čistilna riba

Danes sva z Anjo šla na kosilo v restavracijo Plava terasa.

Anja naroči šesto malico: zelene špagete s pršutom, sirom in solato. Jaz naročim polnjene lignje z blitvo.
Neznosno si zaželim solate. Anja reče, naj pojem njeno. Malo se branim, a popustim. Jeva jo skupaj. Pojem svojo porcijo, Anja ne more več. Zopet se branim in popustim. Pojem še ostanek njenih špagetov.

Anja želi sladico. Nočem zaostajat. Oba naročiva diabetično rolado. Dobiva vsak po tri rezine orehove rolade, polnjene s kislo smetano. Toliko o diabetičnosti. Anja ne mara kisle smetane. Pusti dva kosa. Jaz pojem vse. Menjava krožnike. Pojem še njeni roladi.

Plačava.

Razmišljam, da sem podoben čistilni ribici v akvarijih. Počisti vse za ostalimi.

Peter

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

LOL! Pero car si! Pa zdiš se mi iz dneva v dan bol suh(po slikah sodeč)... V čem je skrivnost?

=))

Anonimni pravi ...

Temu se reče Kanta :D

Anonimni pravi ...

Še dobr da nimaš herpesa

Anonimni pravi ...

Pa ko sm bral od začetka je tak napisan kot kaka erotična zgodbica da bos na koncu z dvema rokama naenkrat vse zabriso z mize in vrgo punco na mizo.
Mal manj romantično-erotičnih knjigic treba brat.

Anonimni pravi ...

Men so pa všeč taki ko pojejo recimo za mano. Ker mi je škoda da bi se hrana stran vrgla! Sej se gre pol v hribe al pa kam pa se pokuri :)

Anonimni pravi ...

dobrim stvarem se pač ne reče ne :D

Anonimni pravi ...

hm... to je zgleda folk iz lave tak.. :) js mam enga podobnega doma. gremo namreč vn jest, pa poje svojo porcijo, pol moje meso in omako, ter od moje sestre krompir. hm.. potem morda sledi kak sladoled. prej pa rece, da skoda da nas ni vec za mizo :)ce bo slo tako dalje, bols da nimama otrok, ker jim bo vse pozrl :D

persson pravi ...

@m7- Ej Mare, skrivnost ti izdam, ko bova na San Siru! :)

@black_ice- jaz nisem kanta, sem zgolj ribica

@dr. Muc- ne upam komentirat ne enega ne drugega komentarja. :)

@muha- ponavadi nisem tak

@tina- res je

@jasna- ej tista o otrocih je bpa malo kruta. :) jaz ponavadi nisem tak!

Anonimni pravi ...

Pero, zmenjeno! Samo saj vidiš, ta poškodba Ronalda se zdaj že vleče... Dokler pa on ne bo igral, ne grema. p.s. ziher pa še to sezono.

Anonimni pravi ...

Tako to gre: najprej solata, rolada, potem delitev stranišča nazadnje pa še delitev postelje:):))

persson pravi ...

@anonimni- Ja Anja že deli posteljo, tam kjer bi se mi pa lahko to zgodilo, kar si napisal, pa sem veliko previdnejši. :)

@m7- te držim za besedo. Če ne pa gremo gledat Inter in ne Milan. Kaj praviš?

Aleš pravi ...

LOL, welcome to the fishtank :-)

persson pravi ...

@aleš- a imaš podobne probleme?

Anonimni pravi ...

Ej, tale zapis si pa orto zakon napisu. Resnično, kot bi bral pravljico! Odlično.

persson pravi ...

Ampak je resnična pravljica!

Anonimni pravi ...

temu se reče Kanta? ahahahah :D

hm..
al pa ko ona ladja, k smeti dol iz vode puca :)

persson pravi ...

Yes, that's me!