sreda, 7. januar 2009

Nasmukančki

Danes sem dobil izredno simpatično razglednico iz Lizbone.
Pisali so o tem, da JIM NI LAHKO...

Podpisali pa so se : Tvoji nasmukančki!

Zelo domiselno in prisrčno! Bil sem zelo vesel. Čakam na potopis. :)
Hvala Nives, Martini, Borutu in Roku.

Peter

7 komentarjev:

Black_ICE pravi ...

Jap, to smo mi.

Anonimni pravi ...

Še bolje bi bilo, če bi se nam pridružil;).

Anonimni pravi ...

Pozdravljeni!

Pa bom še jaz nekaj dodala. Jaz in še nekdo sva poskrbela, da so nasmukančki prispeli domov! Več bodo povedali sami.

persson pravi ...

Bomo šli enkrat skupaj.

@nekdo - a ti si šla po njih, ko jim je ob prihodu nazaj crknil avto? Mene so tudi klicali, a žal nisem bil doma.

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Black_ICE pravi ...

Si se ga glih nasmukal takrat ane? Veš kk hitr bi bli s tvojo hondo doma. No, sej tak smo bli tut ful hitr. Že ob 7h zju3. Sam kaj, ko sem mogu že ob 8h nazaj v Benetke.

Martina pravi ...

Ja, nasmukančki smo tokrat res doživeli skoraj vse kar se da doživet :) potopis bo pa po vsej verjetnosti zeeelo obširen, ali pa ne ;)