četrtek, 16. oktober 2008

(Ne)spodobno povabilo

Ravnokar me je poklicala Katja. Najprej je izgledalo, da kar tako, a se je izkazalo, da z namenom. Sledilo je nekaj klasičnih vprašanj: Kak si? Kaj delaš? Prideš kaj na obisk?

Potem pa je udarila žebljico na glavico in vprašala, kaj delam v soboto.
Tri ženske so me povabile na shopping v Avstrijo. Nisem mogel verjeti. Vprašam po razlogu in rečejo, da sem edini, ki pri nakupovanju ne bom težil.
Če me vse tri (Katja, Maja in Janja) ne bi zelo dobro poznale, bi rekel OK, a ker me poznajo in vedo, da mi gre nakupovanje na živce, sploh če ne izbiram nič zase, me je presenetilo. Shopping, oziroma asistiranje pri shoppingu me veliko bolj utrudi, kot katerokoli delo.

Malo kasneje mi je povedala glavni razlog: Ker seveda tekoče govorim nemško (:)), bom glavni prevajalec in svetovalec, če pa mi bo dolgčas in če bom živčen pa mi bodo menda dovolile iti na kavo, da se ohladim.

Zdaj sem v dilemi ali naj sprejmem povabilo ali ne. Mamljivo... :)

Peter

20 komentarjev:

Unknown pravi ...

Shoping je lahko dobra predigra:D:D:D

Black_ICE pravi ...

ZAVRNI, ZAVRNI IN ŠE ENKRAT ZAVRNI!!! Ker pa vem, da tega ne boš storil, se mi pa že danes smiliš. Moje sožalje.

Anonimni pravi ...

Kar sprejmi povabilo, z ženskami ni nikoli dolgčas:>.

Lp, Nives

Anonimni pravi ...

Hej black ice...si uzaljen, ker ti nisi dobil taksnega povabila???

Daj enkrat drzi z nami, ves kako se bomo imeli fajn...

:)

pokica

Anonimni pravi ...

Shoping ne more bit dobra predigra.

:/

Js ne bi sprejel če mi ne bi blo res dolgcajt za crknit. :D

Anonimni pravi ...

Hmmm.. mogoče si pozabil še tretji razlog: Rabijo prevoz:D
Sprejmi povabilo, mogoče te bodo pa malce razvajale :D
Lp Marko

muclbucl pravi ...

sprejmi..jz bi na tvojem/mojem mestu:)

lp..
nina

persson pravi ...

Rad živim na robu, zato bom tvegal. :)

Držite pesti, ker bomo med drugim tudin švercal: riž, kavo, milko, pralni prašek, WC papir ipd. (šala)

Anonimni pravi ...

Peterček kr pejt, sej se boš znal pomoje lepo uživet v žensko družbo. ;)
Pomoje bo to zate še malo duhovne hrane :P

Lp

Anonimni pravi ...

In kako ste se odloču? :D

Anonimni pravi ...

ma daj, ne delaj se nekaj finega, potrošnik ;)

Anonimni pravi ...

kondome tudi loh ševrcaš viš kaj use loh prneseš če greš s puncami u šoping plus tega kaj veš mogoče ti bodo pa kaj kupile, kdaj maš rojstndan...nkol ne veš...

Unknown pravi ...

Je blo kaj?

Anonimni pravi ...

Ne sprejemati takih povabil, ker so past :D
Glede na to, da se persson nič ne javi, je moja teorija potrjena :)

Black_ICE pravi ...

Nakupovanje ga je tako utrudilo, da ni bil zmožen niti ene pijačke v njemu bližnji Salsi.

Anonimni pravi ...

joj moški :) vedno se pritožujete, da ne razumete žensk... ampak ko vam je dana priložnost, da vas spustijo v neki najbolj svetega, kar bi vam potem mogoče lahko pomagalo pri razumevanju, bežite stran :P

peter, ti kr :) mogoče se pa naučiš kej novga :P

Anonimni pravi ...

dan...
a lahka na našem forumu objavite ocene od kemije prosim:D
3.b

Anonimni pravi ...

kak se regiistriraš če pa ni registarcija gumba....:?:?

persson pravi ...

Zgoraj desno imaš napis JOIN US!
Tam se registriraš.

Unknown pravi ...

hehehe.... napisal ste, ka vse bote zram uzel citiram:"Držite pesti, ker bomo med drugim tudin švercal: riž, kavo, milko, pralni prašek, WC papir ipd. ".... hehe... a mislte kr gor prespat :D .... po moje, vsekakor morte sprejet povabilo (pod pogojem, da vam ženske plačajo kavico) ;)

LP, Davor