četrtek, 23. april 2009

Prihajajo...

... velike spremembe. Včasih tudi sam sebe presenečam, zdaj bom morda še koga. :)

Peter

18 komentarjev:

Anonimni pravi ...

upam, da bo kaj dobrega...

Anonimni pravi ...

pa kaj je zdej - kva se boš oženu?

indiaelle pravi ...

pa nisi zadnjič nič omenil...
zdej me pa res firbec matra!!!

Black_ICE pravi ...

ja sej je men tut eno fantovšno omenju...

Anonimni pravi ...

ja no, sej cajt bi že bil ...

Anonimni pravi ...

Še vedno čakamo :)

Anonimni pravi ...

pa še čakamo ... in čakamo ... in čakamo! Upam, da ni to velika sprememba!

Anonimni pravi ...

jaz sem že opazla eno spremembo... ne piše več bloga!!!!!!!!!!!!
lp, maja

Anonimni pravi ...

najbrž je tolk zaseden, da nima cajta več pisat. Mogoč je pa nova ljubica ...

Anonimni pravi ...

Zdaj sem pa že žalostna ...

Anonimni pravi ...

persson, napiši vsaj "buuuu" :)ne verjemi onemu, ki pravi, da je boljše, da ne pišeš, če pišeš kratko in zakrito. vse je boljše kot nič, hihi.
lp, ana

persson pravi ...

ana (čeprav nevem katera= samo zate: buuuuuu. :)

Anonimni pravi ...

A sam za Ano! Kaj pa ostali?
P. s.: Slabe velike spremembe - te pogrešamo!

persson pravi ...

bilo je za vse!
Sicer pa tudi jaz pogrešam vas.

Unknown pravi ...

Spremembe? :) So vam že popravili reklamacije? :)

Unknown pravi ...

v Latkovi

ursie pravi ...

persson je glih tko kot ursie poniknil iz blogosfere... upam da zaradi podobnih razlogov :)

persson pravi ...

ursie: res je. Včasih mi je kar malo žal, morda nekoč in nekje ...

Kakšni pa so podobni razlogi????