sobota, 29. november 2008

Anketa #13

Čisto upravičeno me je na Facebooku kritizirala Sara. Zapisala je takole:
Oseba Sara je napisala ob 16:09
odkar ste na FB ste zanemarli svoj blog..anketa je še izpred enga leta..js sm s pa včasih vedno veselila vaših prispevkov..mal ste me razočarali;)


Poskušal bom popraviti vtis, saj to jezi tudi mene. Začel bom kar s prastaro anketo.


Peter

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Se strinjjam s Saro. Objave so postale hudo redke. Sem pa že mislil, da imaš toliko dela, sedaj pa vidim, da samo obiskuješ FaceBook. Še en razlog, da se nanj ne prijavim :)

persson pravi ...

Andrej, ni res, da je za vse kriv FB, morda malo, a malo sem izgubil navdih pa tudi v službi sem dlje kot sem bil včasih in prosti čas porabim malo drugače, kot nekoč. :) Bom pa poipravil vtis, čeprav na silo to ne gre...

Gregor Doler pravi ...

VSI mi, ki nimamo FaceBooka in posledično nismo "IN", še vedno vztrajno vsak dan kliknemo na presson-blog in pogledamo kaj se dogaja novega. Čeprav zelo poredko kaj novega, ampak vseeno.

Bralce imaš še vedno, in večina čaka, da popraviš vtis ;)

Anonimni pravi ...

Evo, tako se govori :)
Klikamo, klikamo. Persson - ti samo šibaj prispevke :)